poniedziałek, 12 listopada 2018

JAK PRZYGOTOWAĆ DOMOWY ODŚWIEŻACZ POWIETRZA?

Często zdarza nam się, że kupujemy różnego rodzaju odświeżacze powietrza. Wiem to z własnego doświadczenia, bo wypróbowałam ich już kilka i jakoś żaden mi nie przypasował, dlatego postanowiłam wykorzystać domowy sposób na zrobienie własnego odświeżacza. Wyszedł super i Wam też polecam spróbować! :)

Składniki:
  • 4 łyżki sody oczyszczonej
  • 2 szklanki wody
  • parę kropli olejku eterycznego (ja użyłam o zapachu świeżej cytryny)
Przygotowanie:
1. Do butelki z atomizerem wlewamy wszystkie składniki, mieszamy i pozostawiamy na około 30 minut. Po tym czasie odświeżacz jest gotowy do użycia. Możemy nim spryskiwać pomieszczenia lub powierzchnie, które mają niemiły zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.