poniedziałek, 5 listopada 2018

ZAWIŃ STOPY FOLIĄ ALUMINIOWĄ I ZOBACZ JAKICH DOLEGLIWOŚCI SIĘ POZBĘDZIESZ!

Folia aluminiowa ma wiele zastosowań, o jednym z nich pisałam tutaj, a dzisiaj chciałam zwrócić uwagę na jeszcze jeden sposób jej wykorzystania. Tym razem w kwestii zdrowotnej. Nie sądziłam, że ten sposób może zadziałać, ale sama spróbowałam i się zdziwiłam! Jeśli chcecie wiedzieć, co to za trik to czytajcie dalej!


NA CO POMAGA OWIJANIE STÓP FOLIĄ ALUMINIOWĄ?

  • niweluje problem ciągle zimnych stóp
  • pomaga pozbyć się bólu stawów (bolące miejsca należy owijać przez 10 dni)
  • pomaga w pozbyciu się uciążliwego przeziębienia (stopy należy owinąć kilkoma warstwami folii, odczekać godzinę, zdjąć folię i czynność powtórzyć po dwóch godzinach, zabieg stosować przez tydzień)
  • pomaga leczyć oparzenia (wystarczy miejsce posmarować maścią i owinąć gazą, a następnie folią, można stosować ten zabieg nie tylko na stopach)
Stopy należy owijać folią przez godzinę, aby poczuć wspaniałe właściwości folii aluminiowej.
Inspiracja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.